mandag den 14. februar 2011

Kære sukker

du er nu ikke længere velkommen i mit køkken.
Det er du, hvide brød og smør heller ikke.

Tilgengæld vil jeg gerne se mere til dig frugt, grøntsager, kylling, æg, fisk(epålæg) og rugbrød.

Jeg har en svaghed for hvidt børd, sukker og smør - når det er der, så forsvinder det hurtigt ned i min mave - og det vil jeg godt have sat en stopper for. Derfor vil jeg ikke længere have det i mit køkken. Jeg vil i stedet bestræbe mig på altid, at have frisk frugt/grøntsager og andre lækre sunde ting.

Jeg regnede mit bmi ud her den anden dag - det har motiveret mig, at jeg er i kategorien "svært overvægtig."

Jeg er holdt op med at bruge madlog, og følger i stedet bare min diætists madplan. Dels fordi jeg ikke har så mange penge at gøre godt med, men også fordi det var skide forvirrende. Og når jeg nu har fået skræddersyet en madplan, så synes jeg ikke der er grund til madlog.

8 kommentarer:

  1. Fed blog, vi er nu blevet faste læsere!
    Tjek lige vores blog ud, og bliv eventuelt fast læser :)

    xoxo ESSY

    www.essytrend.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak, jeg er også blevet fast læser hos jer :-)

    SvarSlet
  3. Super god idé at stoppe med det! Hvis du er i egen lejlighed og selv skal købe ind, så er det jo enkelt simpelthen ikke at købe det! :-) Held og lykke med det ;-)

    SvarSlet
  4. Det er jo lige det - der er ingen grund til, at have ting liggende, som lokker en i fordærv :-)
    Mange tak - og tak for fast læser ;-)

    SvarSlet
  5. Selv tak! Jeg glæder mig til at høre om dine succes historier og jeg håber jeg selv kan bidrage lidt :-)

    SvarSlet
  6. hej jeg er jo lidt nysgerrige. men nu når man skal følge dig med din vægt. hvad vejer du da og hvor høj er du.

    SvarSlet
  7. hehe det fandt jeg så lige ud af det står der jo :) god søndag

    SvarSlet
  8. Rigtigt fin blog! Kig forbi min, frillersworld.blogspot.com :)

    SvarSlet