lørdag den 4. september 2010

Første dag

Startvægt/nuværende vægt: 72,1 kg / 36,4 %
Bmi: 27,1

Indtilvidere har jeg klaret dagen godt. Lagde ud med en solid morgenmad på 365 kalorier (et blødkogt æg, havregrød af 1 dl havregryn + vand, 2 tsk. sukker og 1 dl minimælk. Eftersom det er weekend valgte jeg også, at give mig selv 2 dl appelsinjuice).
Til frokost stod den på pandekager med kød og grøntsager (opskrift fra "ung og slank" af Inge Kauffeldt). Det gav mig 464 kalorier.

Som I kan se har jeg i dag talt ret præcist mht. kalorier. Dette vil jeg ikke gøre i hverdagene, hvor jeg er på min døgninstitution. Jeg ved nemlig ikke hvad der er i maden, og må derfor gætte mig lidt frem.

Jeg er slet ikke faldet for nogen fristelser endnu og det er jeg enormt stolt af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar