mandag den 6. september 2010

Tilbage til hverdag.

På trods af mine store bekymringer, har jeg klaret dagen nogenlunde :) Havregryn med rosiner, mandler og skummetmælk til morgenmad (er afhængig af havregryn - det er det eneste, der kan holde mig mæt i længere tid!)
En halv Nupo bar i løbet af formiddagen. Ved godt, at det er ment som en måltidserstatning, men for mig er en halv af disse, et fint alternativ til hvad, der ellers ville ende med mars, twix eller bounty. Og så mætter den meget bedre.
Til frokost stod den på en rigtig lækker salat med creme fraiche dressing.
Og nu sidder jeg så og spiser den anden halve Nupo-bar med et krus grøn te.
Jeg skal bare lige komme godt i gennem aftensmaden... Hvilket jeg er sikker på jeg gør!
Er meget optimistisk lige nu, synes jeg klarer det fint. Håber jeg kan holde det, uden at falde i!



I dag har jeg slet ikke haft tid til motion, men skal i fitness i morgen, hvor jeg nok skal give den hele armen!



I weekenden er jeg lidt nervøs for, at ende i druk. Det er jo ingen hemmelighed at alkohol feder. Jeg havde en periode på 5 måneder, hvor jeg ikke drak overhovedet - der tabte jeg mig 3 kilo den første måned.
Desuden så bliver jeg altid sulten når jeg er fuld, og når man har fået de der to øl for meget, så ender det jo som regel på et pizzaria.
Hvad gør I? Giver I jer selv lov til, at være "unge og dumme" engang i mellem? Holder I den ædru, og "nøjes" med en enkel drink?

2 kommentarer:

  1. Alkohol er en af de ting jeg ikke vil tænke på når det kommer til at tabe sig (:
    På det punkt vil jeg have lov til at være "ung og dum". Tilgengæld giver jeg ikke mig selv lov til at ende på et pizzaria eller lignende. Det sker at jeg tager med nogle venner et smut forbi 7eleven, men så nøjes jeg bare med at købe et af deres kyllingspyd (et af dem der er helt plain uden dressing/sauce/hvad det end er de smører på). Jeg kan ikke forstille mig at de er SÅ usunde igen.
    Desuden, når man drikker sker det jo også tit at man danser og fjoller rundt en masse, så det kan da opveje bare lidt af kalorierne i øl :b

    SvarSlet
  2. Det kan du helt sikkert have ret i. Jeg synes bare det er rigtig svært, når man har fået noget at drikke, at sige nej til alt det usunde. Men det handler vel om at vænne sig til det :)

    SvarSlet