fredag den 3. september 2010

Velkommen!

Jeg oprettede denne blog tidligere i dag, med et mål. Som I nok har gættet det, så er dette mål, at tabe 10 kg.
Desværre har der i min omgangskreds huseret meget sygdom - sygdom, som jeg så blev ramt hårdt af i dag. Da jeg fik det skidt tænkte jeg; okay, jeg udsætter det her vægttab, til jeg er blevet rask igen.
Jeg ændrede dog hurtigt mening... Jeg har det sådan, at jeg skal tabe 10 kg. Det kommer selvfølgelig ikke til, at gå fra den ene dag til den anden - og risikoen for, at jeg bliver syg undervejs er der.
Så hvorfor udskyde den sunde livsstil? Selvfølgelig skal jeg ikke gå ud og løbe en marathon, mens jeg er syg, men det burde jo være muligt, at kunne føre en sundere livsstil.

Mål og fremgangsmåde.
Mit mål er som sagt, at tabe 10 kg. Men der ligger så meget mere i det. Jeg har haft en yo-yo vægt hele mit 17-årige liv, og jeg har endelig besluttet mig for, at det kan være slut.
Jeg vil have en sundere livsstil, uden for meget druk og junkfood.
Jeg har prøvet næsten alt for, at tabe mig, og har derfor stor erfaring med mange ting. Jeg vil ikke følge et bestemt program/slankekur, men i stedet mærke på min krop, hvad jeg har brug for.

Denne blog er oprettet primært for min egen skyld.
Men jeg håber, at I vil finde bloggen, som en motivationsfaktor til jer selv.
Kommentarer, tips og råd modtages med kyshånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar