mandag den 31. januar 2011

At være god mod sig selv?

Efter jeg er flyttet, har jeg arbejdet rigtig meget med mig selv. Det har været skide hårdt, men har også fået mig til, at indse nogle ting, og på længere sigt tror jeg det kommer til at hjælpe mig.
F.eks. har jeg indset, hvad jeg tror, er en af grundene til min overvægt er. Det er sådan, at jeg kun har en måde, at være god mod mig selv; nemlig at spise. Hver gang jeg føler, at nu skal jeg rigtig forkæle mig selv med, så involvere det altid mad - og som regel usund mad. Et eller andet sted dybt bekymrende, at jeg ikke kan være god mod mig selv på andre måder.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lave en liste over måder, at være god mod sig selv - uden at åbne munden. Så skriv endelig hvad I gør, for at forkæle jer selv!

2 kommentarer:

  1. Hej Nina. Faldt lige over din blog, og jeg synes det er sejt, at den handler om vægttab. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor høj du egentligt er, hvis det ikke er for personligt?

    Sofie - Lifesdifferential.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej sofie. Jeg er 164 høj, hvor de 80 kg er fordelt på - så det giver mig jo ikke lige det sundeste bmi i verden.
    Og mange tak for din kommentar :)

    SvarSlet