lørdag den 22. januar 2011

Så kom jeg på plads.

Jeg har simpelthen haft så travlt med flytningen, at der ikke har været tid til meget tid, foran computeren. Jeg er nogenlunde på plads nu, men der mangler stadig en del, så watch out - der kommer snart nye opdateringer ;)
Jeg er virkelig glad for at bo her, på trods af en smule drama blandt de unge - men det er jo nærmest uundgåeligt, når man er så mange tøser på et sted.
Min roomie flytter snart ud, så det bliver spændende at se, hvornår der flytter en ind.
Udover det, er jeg startet på noget kursus, som er vildt fedt, og passer rigtig godt til mig.

2 kommentarer:

  1. (Har i fået net, eller?)
    Godt at høre fra dig! Glæder mig til et langt og uddybende indlæg! Hehe :D <3

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har fået net, heldigvis for det da :-D (dog er det utroligt laaaangsomt.)
    Det lange og uddybende indlæg er på vej! hehe.

    SvarSlet