tirsdag den 23. november 2010

Forandriger....

Først vil jeg lige sige, at jeg hverken havde tabt mig, eller taget på. Det var lidt træls, at det ikke ahr båret frugt, men er kommet op på hesten igen. Jeg snakkede med min diætist om juletiden - for det er jo meget normalt, at tage på der. Min diætist sagde noget, som jeg egentlig synes er fornuftigt; "Man bliver jo ikke fed af, at spise julemad til jul - man bliver fed af, at spise julemad hele december."
Så jeg vil følge hendes råd, og spise normalt på hverdagene, og så give mig selv lov til, at spise julemad på juledagene.

Dernæst vil jeg komme med en nyhed. Jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det, men bor lige pt. på en døgninstitution, men da jeg fylder 18 i december, skal jeg flytte et nyt sted hen. Det bliver en kæmpe forandring! Det nye sted er, som I nok har gættet, for folk over 18. Det bærer præg af, at man skal være mere selvstændig - og jeg får et værelse der er 3 gange så stort som det jeg har nu! Vi er to der skal deles om køkken, bad og rengøring af disse arealer.
At jeg skal flytte derhen bliver også en stor forandring i forhold til min kost - jeg skal nemlig selv til at lave og betale for mad. Det vil gøre det lettere, ifht mine kalorier, da jeg ved præcist hvad der er i maden.
Der er ikke sat nogen fast flyttedato på, men flytter nok inden det nye år. Er meget spændt, og glæder mig til, at skulle indrette det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar