torsdag den 4. november 2010

Længe siden.

Ja, det er som om denne blog hele tiden går lidt i stå...
Det sidste stykke tid er jeg gået meget tilbage pga. for meget druk og for mange caféture.
Men i går var det, som om det gik op for mig, at jeg bliver nødt til at tabe mig. Både for min sundheds skyld, men mest af alt for min egen skyld. Det er jo aldrig sjovt, at undgå, at se sig selv i spejlet, fordi man er bange for hvad man ser.
Derfor startede jeg dagen i dag med en god portion havregryn, og jeg skal ud at løbe om lidt.
I aften skal jeg lave aftensmad, og den kommer til, at stå på arabisk kylling i pitabrød, mmh. (opskriften kan findes på madlog).

Forresten så er jeg oppe på 76 kg nu :s Vildt skræmmende, så hurtigt jeg har taget det på! (og vildt irriterende, at det aldrig går så hurtigt den anden vej!)

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot at du er kommet godt i gang i dag! Og den opskrift vil jeg lige kigge på.

    Forstår godt du synes det er træls at du er kommet så hurtigt op, men jeg synes altså det er virkelig flot at du overhovedet har motivation og overskud til at tænke på at tabe dig, oveni alt andet <3 Det beundrer jeg dig meget.

    SvarSlet
  2. Mange tak for opbakningen :)
    Og opskriften kan varmt anbefales! (men vær foreberedt på, at der kommer til at dufte af jul!)

    SvarSlet