lørdag den 20. november 2010

Optur!

Jeg er lige hoppet af motionscyklen, hvor jeg forbrændte 625 kalorier på en time! Det er helt vildt for mit vedkommende.
Jeg har trænet onsdag-fredag i fitness, hvor jeg primært har koncentreret mig om konditionstræning og en smule maveøvelser på bold. Er rigtig stolt af mig selv, og folk omkring mig synes jeg stråler helt. Har det også bedre med mig selv når jeg har trænet.
I morgen har jeg dog tænkt mig, at tage en slapper - vil ikke overanstrenge min krop for meget. Mandag skal jeg til diætist og vejes, er spændt på om træningen og den sunde kost har givet bonus. Bliver nok lidt skuffet, hvis den ikke er gået nedad - det er jo lidt mere motiverende, når man kan se sin fremgang.

Fortsat god weekend til jer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar