lørdag den 13. november 2010

Slankekur vs fødselsdag

Vi fejrede min kære mors 55 års fødselsdag i går. Jeg havde tænkt meget over det, de sidste par dage. Hvordan skulle jeg gøre med kosten? Vi skulle ud og spise, go derudover have kage herhjemme. Utroligt nok, så var det lettere end jeg havde troet! Med det sagt, så jo, jeg overskred mit kalorieindtag, men overhovedet ikke så meget, som jeg havde troet.
Der var det en kæmpe hjælp, at mine forældre er så støttende omkring mit vægttab.
Jeg havde fra morgenstunden af, løbet en lang tur (ja, i det forfærdelige stormvejr). Vi havde aftalt, at spise normal morgenmad og frokost, og så få et stykke kage om eftermiddag. Jeg var så, hvis jeg selv skal sige det, sej nok til, at sige nej tak. I stedet tog jeg en kaki (sharon). Da vi skulle ud at spise, besluttede jeg mig for, også at springe desserten over. Så fik forret og hovedret. Maden var rigtig god, og for en gangs skyld nød hver bid, i stedet for bare at proppe det i mig.
Da vi var færdige med de to måltider, havde jeg faktisk ikke en gang lyst til dessert.
Når jeg kigger tilbage, så synes jeg selv det er utroligt sejt gået! er ret stolt over det gik så meget bedre end forventet. Selvfølgelig er det stadig en del kalorier jeg har fået pga. maden, men det synes jeg altså også der skal være plads til en gang i mellem - så længe det ikke bliver mønsteret.

1 kommentar:

  1. Hej Nina

    Utrolig flot at du kæmper videre, selvom fristelserne er der lige foran dig. Det er stærkt gået.

    Hvis du vil være med til at motivere andre til at tabe sig, så synes jeg du skal prøve at kigge på Slankkrop.dk

    her optejener du også point ved at bruge siden, som du kan bruge i vores pointshop, på forskellige gavekort.

    Jeg har selv været i gennem et stort vægttab, så jeg ved hvor hårdt det er når fristelserne er der lige foran en.
    Så det er utrolig flot at du ikke faldt i ved desserten.

    Jeg håber at se dig på Slankkrop.dk og få gaver for dit vægttab :)

    SvarSlet