mandag den 15. november 2010

Sunset og gåtur.


Åh, jeg var i et dilemma i dag. Jeg havde en aftale med min veninde, lige omkring frokost tid. Det oplagte er jo så, at (surprice!) spise frokost. Og jeg hader, mener virkelig hader, hvad sådan en frokosttur gør for mit kalorieregnskab. Samtidig har jeg det også lidt sådan, at der sgu også skal være plads til en frokosttur, engang i mellem - så længe det ikke bliver mønsteret.

Nå, men jeg fik lokket min veninde på sunset, i stedet for McD. Jeg prøvede deres nye sandwich "Salmon supreme", men var ærligt talt skuffet. Ville meget hellere have det som tidligere, hvor man selv kunne designe sin egen sandwich. Det var skide hyggeligt, og vi fik os en god lang snak, inden min veninde skulle tilbage til skolen.

Efter hun var gået, tænkte jeg, at jeg ville gå en tur i det gode vejr. Det var er skøn tur! Smukt efterårsvejr. Billedet tog jeg på turen.

1 kommentar:

  1. hej, super fin blog du har, kig forbi min linebiine.blogspot.com hvis du får lyst ;)
    //Linebiine

    SvarSlet